אני רק שאלה לחץ כאן
נשמח לשמוע ממך! 077-3142191

מדיניות החזרות

המנשא הנכון מעונין לאפשר למשתמש להתנסות במנשא על מנת לודא שאכן רכש את המנשא הנכון.
לשם כך נקבעה ע״י המנשא הנכון מדיניות לביטול עסקה לאחר שהמשתמש פתח והשתמש במוצר, כלומר אינו זכאי לבטלה על פי חוק הגנת הצרכן, אך כן זכאי לבטלה בקניה דרך המנשא הנכון ובלבד שהשימוש בוצע בהתאם להגבלות המפורטות להלן:

הגדרת המונח ״התנסות״

מדיניות החזרות לאחר התנסות במוצר לאחר רכישה באמצעות חנות האתר

מדיניות החזרות לאחר התנסות במוצר לאחר רכישה בנקודת מכירה

המשתמש אשר רכש מנשא בנקודת מכירה המופיעה ברשימת נקודות המכירה באתר המנשא הנכון, או במסגרת בוקר של מנשאים אשר התקיים מטעם נקודת מכירה כנ״ל, והתנסה במנשא בהתאם להגבלות המפורטות בתקנון זה להלן, יכול לבצע ביטול עסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") כאשר מתקיימים כל התנאים הבאים:

מוצר פגום ואחריות

המנשא הנכון מתחייב להחליף כל מוצר שהתקבל כשהוא פגום ולשאת בעלות משלוח מוצר חדש ותקין ובעלות איסוף המוצר הפגום מהמשתמש, או לאפשר למשתמש ביטול עסקה מלא ללא קיזוז דמי ביטול עסקה בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן.

במקרה שגילית פגם במנשא יש לצלם ולשלוח תמונה ותיאור מפורט ככל האפשר של הפגם למייל info@minsaim.co.il או ישירות למדריכה ממנה נרכש המנשא.

לענין תקנון זה, פגם הינו כתם/תפר פרום/קרע/אבזם שבור/אבזם סדוק או כל פגם אחר אשר מונע שימוש בטיחותי במוצר.

האחריות על המוצרים ניתנת מטעם היצרנים/יבואנים למשך שנה מיום הקניה

טיפול בקרעים, תפרים פרומים ו/או אבזמים תקולים שנוצרו במהלך שנה לאחר הקניה במסגרת שימוש וכביסה בהתאם להוראות היצרן הינו באחריות היצרנים/יבואנים ויכלול החלפה או תיקון לפי שיקול דעת ועל חשבון היצרן/היבואן.

מדיניות החזרות והחלפות למוצרים שהיו בשימוש למעלה משבוע

אפשר להחזיר מנשאי כריכות בלבד, שנרכשו דרך חנות המנשא הנכון או מדריכה מטעמנו, עד 4 חודשים מיום הקניה, תמורת זיכוי חלקי או החזר כספי חלקי.

מנשאים אחרים שנרכשו אצלנו אפשר להחזיר תמורת זיכוי חלקי גם לאחר שבוע במסגרת טרייד אין מנשאים.

יש לצרף חשבונית/קבלה להוכחת הקניה דרך המנשא הנכון.

לשאלות ובירורים יש לפנות דרך המייל בצירוף פרטי ההזמנה info@minsaim.co.il


עדכון אחרון: 22.10.2018