top of page

Acerca de

מדיניות החזרות וביטול עסקה

באתר המנשא הנכון אנחנו מעונינות לאפשר להורים להתנסות במנשא על מנת לודא שאכן נרכש המנשא הנכון.
לשם כך קבענו מדיניות לביטול עסקה עם אפשרות להחזר כספי גם לאחר שפתחת וניסית את המנשא, בכפוף להתניות ולהגבלות המפורטות להלן:

א. הגדרת המונח ״התנסות במנשא״

  1. להזמנות שבוצעו החל מתאריך 19.12.23 בשעה 11:00 התנסות במנשא מוגבלת ל 72 שעות מהיום שהמנשא הגיע לידי הקונה. להזמנות שבוצעו מוקדם יותר תקופת ההתנסות מוגבלת לשבוע.

  2. ניתן להתנסות במנשא בבית בלבד.

  3. אין לכבס את המנשא, להסיר ממנו תויות או להשאיר עליו סימני שימוש מכל סוג בעת ההתנסות.

  4. אין להשתמש או להניח את המנשא בחללים ספוגים ריח עשן, טיגון וריחות חזקים אחרים או בחללים החשופים לשמש ישירה או טמפרטורות גבוהות.

  5. יש להקפיד לשמור על המנשא ואריזתו במצב בו קיבלת אותם במהלך ההתנסות ולהחזיר את שניהם במצב נקי וחדש.

  6. תמיכה במהלך ההתנסות: המנשאים יגיעו עם פלייליסט של סרטוני הדרכה. תמיכה אנושית בווטסאפ תהיה זמינה עד חודש מיום הקניה.
    הדרכה בזום אינה כלולה במחיר, ניתן לתאם אותה בתוספת תשלום עד חודשיים מיום הקניה.

ב. מדיניות החזרות לאחר התנסות 

ניתן לבצע ביטול עסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן תשמ”א 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) כאשר מתקיימים כל התנאים הבאים:

  1. מדובר במנשא חדש באריזה שנרכש בהנחת החיסול (לא פריט ״חיסול מציאון״ או פריט שנרכש בהנחה נוספת באמצעות קוד קופון). 

  2. המנשא כולל אריזתו הוחזרו במצב זהה לזה שבו התקבלו במסגרת תקופת ההתנסות המפורטת לעיל, בהתאם להנחיות איך מחזירים לאחר התנסות.

  3. החזרת המנשא תתבצע באחת משתי דרכים: מסירה ידנית במחסן שלנו בדרום תל אביב (בית טפר), או משלוח על חשבון הקונה בדואר רשום לכתובת: המנשא הנכון, גבעת ברנר 6094800. יש לשלוח בווטסאפ מספר מעקב ביום המשלוח כאסמכתא לכך שהמנשא נשלח במועד.

  4. לאחר קבלת המנשא במשרדינו יבוצע החזר כספי בניכוי 5% דמי ביטול עסקה. אין החזר על דמי משלוח.

  5. לא ינתן החזר עבור: מנשא שהוחזר לאחר תום תקופת ההתנסות, מנשא שיחזור ללא אריזה, עם אריזה פגומה ו/או עם סימני שימוש כולל ריח של כביסה, פריטים מחיסול המציאון, פריטים שנרכשו באמצעות קוד קופון no-return.

  6. במקרה של תקלה/פגם במנשא, מימוש האחריות יהיה בתוקף עד שנה מיום הקניה.​​

ג. מדיניות החזרות ומימוש גיפטקארד

  1. ניתן לרכוש באתר המנשא הנכון גיפטקארד בסכום לבחירת הלקוח, אשר יסופק כקוד קופון שישלח בדואר אלקטרוני.

  2. הגיפטקארד ניתן למימוש בקנייה אונליין כל עוד החנות פעילה.

  3. לאחר הפסקת פעילות החנות ניתן לקבל החזר כספי מלא על גיפטקארד שלא מומש או חלק ממנו.  

  4. ההחזר יבוצע בהתאם למקובל באמצעות זיכוי של אמצעי התשלום אשר דרכו בוצעה הרכישה באתר. אם תיבחר דרך אחרת להחזרת התשלום היא תהא ע”פ החלטת המנשא הנכון.

ד. משלוחים

  1. בעת ביצוע הזמנה בחנות אונליין , המנשא הנכון ידאג לאספקת המוצר לכתובת שהוקלדה ע״י הקונה באמצעי המשלוח שנבחר ע״י הקונה.

  2. המוצר יימסר ע״י המנשא הנכון לספק המשלוחים הנבחר בתוך 1 ימי עסקים לכל היותר ממועד אישור התשלום.

  3. חברת המשלוחים תספק את המוצר לקונה בהתאם ללו״ז הנקוב בדף משלוחים.

  4. המנשא הנכון יספק לקונה מספר משלוח וקישור למעקב אחרי סטטוס המשלוח.
    באחריות הקונה:
    4.א. לודא שהוזנו מייל ומספר נייד תקינים ללא שגיאות הקלדה בעת ביצוע ההזמנה בחנות אונליין.
    4.ב. ליצור קשר עם המנשא הנכון אם לא התקבל כל מידע לגבי המשלוח במהלך שני ימי עסקים לאחר ההזמנה.
    4.ג. לידע את המנשא הנכון במעמד ביצוע ההזמנה אם ברשותו טלפון כשר שאינו מקבל סמסים או ווטסאפ.

  5. בהזמנת משלוח למרכז מסירה, המשלוח זמין לאיסוף למשך מספר מוגבל של ימי עסקים. באחריות הקונה להגיע למרכז המסירה במועד. לא ניתן להאריך את זמן ההמתנה של החבילה בנקודה.

  6. בהזמנת משלוח עד הבית, באחריות הקונה לענות לשיחת הטלפון מהשליח ולאפשר את המסירה במהלך שעות העבודה.

  7. במקרה של עיכוב או תקלה כתוצאה מהתנהלות הקונה (כגון: הזנת פרטי התקשרות שגויים, חוסר זמינות, העדר עדכון בדבר טלפון כשר, אי הגעה לאיסוף משלוח במועד או כל התנהלות אחרת שאינה בשליטת המנשא הנכון) לא ינתן החזר כספי או פיצוי על העיכוב.

  8. במקרה של משלוח שהוחזר למחסן כתוצאה מכשל בעת המסירה בשל התנהלות הקונה (לרבות הזנת פרטי התקשרות שגויים, חוסר זמינות, העדר עדכון בדבר טלפון כשר, אי הגעה לאיסוף משלוח במועד) ניתן לתאם משלוח חוזר בתוספת תשלום או לבצע ביטול עסקה כנגד החזר כספי בהתאם למדיניות ההחזרות המפורטת לעיל, בקיזוז עלות המשלוח+5% דמי ביטול עסקה.


 

עדכון אחרון: 27.12.2023

bottom of page